Silná infraštruktúra je jadro všetkých úspešných IT podnikov. Je základom všetkého toho, čo robíme v SLA24/7. Táto služba je vysoko ambiciózna, založená na jednoduchom princípe riadenia produktivity a ziskovosti so zameraním na Vaše obchodné ciele. Vďaka rozsiahlym skúsenostiam nášho tímu sme schopní navrhnúť, naplánovať a implementovať riešenia infraštruktúry v celom spektre technických špecialít. Sme schopní nasadiť špecializovaných konzultantov pre špecializované technológie, vďaka čomu zákazník dostane presne to čo potrebuje. Od koncového bodu po dátové centrum, sieť a cloud až po zjednotenú komunikáciu, bezpečnosť a výpočty koncového používateľa.
Naše služby
24/7 365
dní v roku dodávanie kvalitných služieb a skúseností z prevádzky kritických systémov.
Analýza všetkých systémov
v súlade s ich prevádzkovou hodnotou. Identifikácia a predchádzanie výpadkom kritických systémov v podniku.
Výsledok zameraný
na analýzu základných príčin potenciálnych problémov, nielen riešenie výsledných problémov.
Automatizovanie služieb
umožňujúce neustále investície do aktivít s pridanou hodnotou pre zákazníka.
Aktívna analýza problémov
s cieľom posilniť prevádzkyschopnosť systémov.
Prístup založený na klientovi
s jediným kontaktným bodom pre správu incidentov plus vlastníctvo a sledovanie požadovaného riadenia, podpora riadených služieb a plánovanie zdrojov na mieste.
Certifikovaný ISO9001
zameraný na znižovanie nákladov na kvalitu a zníženie počtu reklamácií a sťažností zákazníkov.
Certifikovaný ITIL špecialisti
ktorí využívajú postupy pre správu IT služieb (ITSM) a zameriavajú sa na zosúladenie IT služieb s potrebami podnikania.
Silné vzťahy s predajcami
umožňujú prístup k najpredávanejším svetovým dodávateľom IT systémov.