Služby IT Infraštruktúry

Silná infraštruktúra je jadro všetkých úspešných IT podnikov. Je základom všetkého toho, čo robíme v SLA24/7. Táto služba je vysoko ambiciózna, založená na jednoduchom princípe riadenia produktivity a ziskovosti so zameraním na Vaše obchodné ciele. Vďaka rozsiahlym skúsenostiam nášho tímu sme schopní navrhnúť, naplánovať a implementovať riešenia infraštruktúry v celom spektre technických špecialít. Sme schopní nasadiť špecializovaných konzultantov pre špecializované technológie, vďaka čomu zákazník dostane presne to čo potrebuje. Od koncového bodu po dátové centrum, sieť a cloud až po zjednotenú komunikáciu, bezpečnosť a výpočty koncového používateľa.

Naše služby

24/7 365

dní v roku dodávanie kvalitných služieb a skúseností z prevádzky kritických systémov.

Analýza všetkých systémov

v súlade s ich prevádzkovou hodnotou. Identifikácia a predchádzanie výpadkom kritických systémov v podniku.

Výsledok zameraný

na analýzu základných príčin potenciálnych problémov, nielen riešenie výsledných problémov.

Automatizovanie služieb

umožňujúce neustále investície do aktivít s pridanou hodnotou pre zákazníka.

Aktívna analýza problémov

s cieľom posilniť prevádzkyschopnosť systémov.

Prístup založený na klientovi

s jediným kontaktným bodom pre správu incidentov plus vlastníctvo a sledovanie požadovaného riadenia, podpora riadených služieb a plánovanie zdrojov na mieste.

Certifikovaný ISO9001

zameraný na znižovanie nákladov na kvalitu a zníženie počtu reklamácií a sťažností zákazníkov.

Certifikovaný ITIL špecialisti

ktorí využívajú postupy pre správu IT služieb (ITSM) a zameriavajú sa na zosúladenie IT služieb s potrebami podnikania.

Silné vzťahy s predajcami

umožňujú prístup k najpredávanejším svetovým dodávateľom IT systémov.

Napíšte nám

Náš IT service desk pre Vaše potreby.

Napíšte nám
info@sla24.sk

Zavolajte nám
041/38 107 14